رونالدو: شخصیتم برایم گران تمام می شود

رونالدو: شخصیتم برایم گران تمام می شود

 ستاره رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که دیدگاه هوادارانی که او را خودخواه می دانند باعث شده که او در میان برخی افراد محبوب نباشد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید معتقد است که دیدگاه افراد نسبت به شخصیت او باعث شده تا برخی از هواداران از او

خوششان نیاید و او را خودخواه بدانند.»

رونالدو در گفتگو با سی ان ان در پاسخ به این سوال که آیا وجهه ارائه شده از او در گذشته برایش گران تمام شده یا خیر گفت:« من نمی خواهم دراین باره گله ای بکنم ولی گاهی وقتها همین طور بوده. ماجرا این است که من جواب 100% مناسبی برای این سوال ندارم. چون گاهی وقتها خودم هم نمی دانم. فکر نمی کنم که مردم این اجازه را داشته باشند که شخصیت مرا عوض کنند ولی شاید گاهی وقتها من عملکرد بدی در زمین بازی داشته باشم؛ آن هم به خاطر این است که من خیلی جدی هستم.»

رونالدو در ادامه در مورد برخی از انتقادات که او را دارای اعتماد به نفس بیش از حدی می دانند گفت:« کسانی هستند که مرا خودخواه می دانند.من به تمام این افراد علاقه ای ندارم ولی از اکثرشان خوشم می آید.یک روز دوست دارم با آنها دور یک میز بنشینم و با هم صحبت کنیم و ببینم که چرا آنها مرا خودخواه می دانند؛ چون من فکر می کنم که آنها برای شناختن رونالدوی واقعی باید با من سریک میز بنشینند.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 آبان 1391 ا 13:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.